Ga naar de inhoud

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen over onze producten. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact op met de Abonneeservice.

U kunt een abonnement afsluiten op onze website abonnement.rd.nl. U mag ook contact opnemen met onze Abonneeservice.

Als u het abonnement wilt wijzigen, dan kunt u het beste contact opnemen met de Abonneeservice.

U kunt het abonnement opzeggen door contact op te nemen met de Abonneeservice. Wij horen graag wat de reden is van de opzegging. Nadat de opzegging verwerkt is, krijgt u van ons een bevestiging.

Het nieuwe IBAN-nummer kunt u doorgeven aan de afdeling Abonneeservice

Bekijk hier de handleiding voor het downloaden van de app op iPhone of Android.

U kunt uw account wijzigen door in te loggen met uw oude gegevens. Daarna kunt u het account aanpassen.

Als u het wachtwoord niet meer weet, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via https://service.erdee.nl/wachtwoord-vergeten

We vinden het natuurlijk vervelend voor u dat de bezorging niet goed verloopt. Graag willen we dat voor u oplossen. U kunt via (https://service.erdee.nl/bezorging) een bezorgklacht aan ons doorgeven.

Wat leuk dat u op vakantie gaat. U kun via onze website https://service.erdee.nl/vakantieservice de vakantieservice regelen.